Sunday, December 12, 2010

Ziyad vs Munif

Munif sudah masuk satu fasa baru - jealousy.

Yang bestnya Ziyad yang suka menambahkan kecemburuan Munif (ada ke word ni ek). So sekarang jadilah Ziyad lawan Munif. Pening kepala. Dalam kereta, di rumah...ada saja budak berdua ini.

Biasanya bermula dengan Ziyad sebab dia pun nak bermanja juga dengan saya. Tapi Munif pula yang jealous. Kalau Ziyad datang duduk atas saya, baring dengan saya...Munif bila nampak saja dia akan cuba untuk alihkan Ziyad. Tarik tangan Ziyad...tarik rambut...tolak Ziyad...apa2 saja yang membolehkan dia mengambil alih tempat Ziyad. Tapi since Munif ini kecil lagi...confirmla dia kalah. Lepas itu Munif akan gunakan senjata terakhir dan paling hebat...menangis.

Adoii...Munif Munif. Rasanya sekarang ialah phase dia merasakan saya adalah hak dia. Jadi bila time Ziyad nak bermanja dengan saya...Munif pun sibuk nak bermanja jugak. Ziyad pun tak nak mengalah...jadi biasanya akan berakhir dengan dua2 menangis dan saya pening kepala.

Ada kalanya Fahim akan datang membantu. Ada masanya menjadi...ada masanya tak jalan juga. Lagipun bila Munif dah guna senjata terakhir Fahim pun tak boleh nak buat apa2.

Harapnya fasa ini akan berakhir dalam masa terdekat.

No comments: