Sunday, May 29, 2011

ZZzzzzz

Kali ini kisah Munif pula.

Semalam, tengah2 tidur dengar bunyi Munif menangis. Saya bangun seperti biasa ...sebab biasanya Munif terjaga nak susu. Bangun tidur nak menyusukan Munif...pastu tengok Munif tak ada. Sudah...mana pulak budak kecik ni...suara nangis ada...orangnya tak ada. Dan saya memang tidak bermimpi. Saya ketika itu berada di dunia realiti.

Saya pun cuba menjejak melalui suara tangisan Munif. Rupa-rupanya tangisan itu datangnya dari bawah katil. Hehe...Munif ada bawah katil la. Macammana pulak dia masuk bawah katil dan boleh tidur dengan lenanya. Sebab untuk dia masuk bawah katil, dia kena tidur kat lantai dulu then baru boleh golek masuk bawah katil. Macammana dia buat camtuh ek? Kalau tak kerana nak susu tak adanya dia nak bangun.

Saya kejutkan Anwar, mintak ambilkan Munif dari bawah katil. Selamat Munif...semalam tidur bawah katil.

No comments: