Saturday, November 12, 2011

Concert n Graduation

12.11.2011, jam 3,30 petang bermula concert dan graduation untuk tadika Fahim n Ziyad. Hari yang bersejarah untuk Fahim kerana menandakan Fahim grad dari tadika dan akan memulakan dunia persekolahan tahun depan. Untuk Ziyad pula permulaan untuk tahun2 seterusnya dia di tadika.


Untuk persembahan Fahim masuk pertunjukan aikido, bacaan ayat 1000 dinar, dikir barat, speech n drama serta good bye song. Ziyad pula turut masuk pertunjukan aikido, zikir, serta lagu bear hunt.


Kedua-dua mereka dapat hadiah...actually semua student dapat hadiah. Fahim dapat untuk best in mathematic dan Ziyad pula tempat ke-2 untuk kelas 4 years old.


Saya dan Anwar n not forgetting Munif enjoy sangat tengok persembahan mereka. Fahim begitu bersemangat dan energetic untuk semua persembahannya. Ziyad pula...macammana nak cakap...sentiasa mengejutkan kami dengan kemampuannya. Apa-apa pun kami sangat bangga dengan usaha Fahim dan Ziyad.


Tetapi dalam keterujaan kami...sebenarnya saya rasa sedih dan terharu...sebab hari ini menandakan Fahim akan melangkah ke dunia baru...bakal meninggalkan dunia kanak-kanak...ke alam yang lebih dewasa (?). Moga langkah Fahim selepas ini sentiasa diberkati dan beliau dapat mengekalkan dan meningkatkan momentum sekarang...insyaAllah.

No comments: