Saturday, January 7, 2012

Sayang adik

Satu hari...


Kami keluar berjalan-jalan. Mood Munif kurang elok mungkin dia tak cukup tidur sebab tidurnya diganggu. Jadi Munif asyik merengek dan menangis....Munif FM bersiaran sepanjang masa.


Akhirnya sebab kami berdua dah penat...kami pura-pura tinggalkan Munif dan terus menuju ke kereta. Nampak macam kami serius betul nak tinggalkan Munif...dan agaknya itu yang Fahim dan Ziyad fikirkan. Ziyad dah bising2 suruh ambil Munif. Nampak dia risau dan takut sangat Munif kena tinggal....muka pun dah semacam. Fahim pun sama. Dan kami berdua masih selamba...even saya sudah masuk ke dalam kereta.


Bila Fahim dan Ziyad tengok kami dah di kereta...mereka tak tahan lagi. Terus kedua-dua mereka berlari pergi ke tempat Munif kena tinggal...dan dua-dua pujuk Munif, pegang tangan Munif dan bawa Munif ke kereta. Munif pun terus senyap dia abang2nya datang.


Kesian Fahim dan Ziyad. Mereka nampak betul2 risau dan takut. Takkanlah kami betul2 nak tinggalkan Munif. Sebenarnya nak test Munif tapi dah jadi terbalik..Fahim dan Ziyad pula yang kena.


Sayang adik Munif.

No comments: