Friday, July 23, 2010

Demi masa

Minggu ini asyik balik malam ajer...penatnya.

Dalam minggu ini juga saya tidak langsung menyemak buku-buku Fahim. Semuanya dibuat sendiri tanpa monitoring dari saya. Homework, buku reading, Fahim selesaikan sendiri. Nasib baiklah anak sulung saya ini seorang yang bertanggungjawab. Tanpa saya monitor dia tetap tidak lupakan kerja-kerjanya.

Munif pula sudah tidak begitu berkepit dengan saya. Kalau nak tidur malam pun tidak perlu saya ada bersama. Dengan syarat, dia kenyang...bila hendak tidur malam boleh ajer diberi air kosong (tapi ini tidak boleh diamalkan..sekali sekala saja). Cuma bila dia bangun malam, saya tetap menyusukan dia seperti biasa. Ohh...Munif dah pandai menggigit.

Ziyad...dia kan happy go lucky. Penglipur lara kami. Seronok melayan dia berborak. Komen2nya mencuit hati. Budak2 ini memang menggembirakan saya.

Tapi...kenapa minggu ini saya tidak begitu melayan mereka? Kenapa sentiasa rasa tak cukup masa. Adakah saya yang tak pandai membahagikan masa? Alahai....

No comments: