Sunday, July 11, 2010

Outstation 1

Minggu lepas saya ke Sarawak. Pertama kali meninggalkan Munif. 4 hari 3 malam Munif berpisah dengan saya.

Kenapa saya mention Munif saja. Sebabnya Munif masih menyusu dengan saya. Jadi bila outstation banyak preparation yang kena dibuat. Saya akan menulis berkenaan preparation before outstation dalam entry yang lain.

Untuk outstation kali ini saya anggap juga sebagai percubaan pertama meninggalkan Munif. Alhamdulillah tiada masalah. Siang Munif ke rumah penjaganya seperti biasa dan malam dengan Anwar.

Ini kali kedua saya ke Sarawak. Pengalaman yang menyeronokkan. Penat juga kerana perlu mengikut waktu2 yang ditetapkan. Tapi dari segi tidur...3 malam saya tidur tanpa perlu bangun menyusu kecuali malam ketika semi final Spain - Germany..sempat juga saya menyaksikan perlawanan walaupun ketika itu jam 2 pagi!

Rutin mengepam masih diteruskan seperti biasa. Pagi, tengah hari, petang dan malam. Selamat 10 botol saya berjaya bawa balik.

Balik dari Sarawak...sambutan berbeza dari Fahim, Ziyad dan Munif. Fahim menunjukkan buku readingnya yang baru. Ziyad menunjukkan pistol dari bloknya. Dan Munif...dengan senyuman dengan 2 gigi atas yang baru muncul.

Seronoknya dapat balik rumah.

2 comments:

MiszAsha said...

Salam..

Patut la Fahim ada mention yang ummi tak ada. Fahim tidur dengan abah je.. Heheh :)

-Teacher Shakira-

JiJie said...

hehe..rajin Fahim cerita