Tuesday, April 20, 2010

Saya dapat award


Ini sebenarnya posting tertunda yang laaama sangat. Kak eton bagi saya award ini. Terima kasih akak. Kak Eton yang saya kenali waktu awal mula bekerja. Boss dan mentor pertama saya. Dan kini sama2 bekerja keras untuk meneruskan penyusuan eksklusif baby kami...Munif dan Zahra. Beza umur mereka 3 hari sahaja.

Rules yang perlu diikut:

1) Thank and link the person that gave you the award - dah buat dah seperti di atas

2) Pass this award into 15 bloggers - saya bagi award ini pada semua blog yang ada dalam reading list saya

3) Contact said blogs and let them know the've won the award- hehe...tak contact pun takper kan

4) State 7 things about yourself -

Ini 7 perkara tentang saya yang saya terfikir sekarang:

1) Saya ada 3 orang anak lelaki
2) Saya satu2 nya perempuan dalam adik-beradik saya
3) Saya suka makan
4) Saya rasa saya bukan seorang yang sabar
5) Saya boleh baca pelbagai genre buku....tapi sekarang mudah sangat tertidur bila membaca
6) Apa lagi ek?
7) waaa...tak ada idea

Sekian terima kasih...heheh

No comments: