Tuesday, June 29, 2010

Hangat

Panasnya suasana sekarang. Gara2 aircond rosak. (sebenarnya ada explanation lain tapi saya nak anggap aircond rosak jugak).

Badan panas, hati panas, kepala panas. Hangat!!

Lebih-lebih pula saya ni. Tak adalah panas sangat pun kalau dibandingkan dengan panas di SANA nanti. Kiranya panas ini untuk mencuci dosa (ini ayat untuk menenangkan hati menangani kepanasan sekarang).

Kalau sejuk komplen...panas pun komplen. Semua nak komplen. Isk..iskk..(ini ayat untuk mengingatkan diri sendiri).

Hehe...merepek je saya menulis.
Setakat untuk menghangatkan kembali blog ini. Saya sudah beberapa hari terlupa nak update. Jadi kenalah panaskan kembali blog ini. Alang2 dah ada blog...kenalah menulis sekerap boleh.

Kepada yang tidak faham dengan apa yang saya tulis...maafkan saya. Lagipun saya ni hanyalah seorang penulis blog amatur.

No comments: