Sunday, July 4, 2010

Di mata saya

Di mata saya...Fahim dan Ziyad tak adalah wajah mereka sama. Tapi seringkali ada sahaja yang bertanya saya, "dia orang ni kembar eh?"

Di mata saya, Munif ialah baby boy. Tapi seringkali juga orang bertanya saya,"ini girl eh?" Takpun soalannya, ini boy ke girl?"

Kalau setakat 2 3 orang yang bertanya, saya rasa biasa saja. Tapi bila soalan ini sering ditanyakan saya tertanya juga...Fahim dengan Ziyad nampak macam kembar ke? Atau...Munif ini nampak macam baby girl eh?

Ada juga yang kata..muka Munif nampak macam baby girl sebab saya teringin nak anak perempuan. Rasanya tidak jugak. Sebab dari awal mengandungkan Munif memang dah rasa boy kat dalam perut. Lagi pula di mata saya tak adalah pulak muka Munif macam girl. Mungkin part mata ada sikit....tapi kat situ jerla.

Fahim dengan Ziyad pula mungkin juga badan mereka lebih kurang. Jadi bila hari mereka berpakaian yang sama...ada yang confuse melihat mereka. Tambah lagi bila mereka bermain bersama. Berlari-lari ke sana sini...tak sempat nak bezakan mereka berdua.

Yang pasti saya ada 3 anak lelaki...dan tiada kembar di kalangan mereka.

2 comments:

sha said...

kjie...insyirah pon ada org tanya nih boy ke girl? sedangkan insyirah siap pakai baju dress kaler pink lagi...hehe

JiJie said...

Sha...insyirah sebab muka dia macam Mujahid kot...satu lagi rambut dia sekarang pendek lagi..kena pakai aksesori perempuan