Monday, January 11, 2010

Facebook dan blog

Saya memulakan blog ini untuk mencoretkan kisah pengalaman haji kami. Facebook pula saya mulakan kerana teringatkan rakan2 di SHAMS sambil itu boleh juga mengetahui perkembangan sahabat2 lain yang dikenali.

Saya mula konsisten menulis dalam blog ini. Kadang-kadang rasa seronok pula menulis. Tapi saya cuba tapis apa yang saya tulis agar perkara2 peribadi tidak ditonjolkan.
Ada kala tak tahu juga nak menulis berkenaan apa...tapi ada masanya banyak idea pula timbul.

Facebook pula saya belum konsisten. Rakan2 SHAMS dan lain2 dah ramai yang saya jumpa dan add. Tapi belum berkesempatan (atau malas?) untuk update.

Saya kagum dengan mereka yang mampu menulis buku. Perlu kekuatan dan keazaman yang kuat untuk menyiapkan mengikut timeline. Saya pula hanya mempunyai status sebagai pembaca buku.

Apa2 ajer yang saya tulis ni..

No comments: