Monday, January 4, 2010

Fahim di Q Dees

4 Jan kami bercuti sempena hari pertama Fahim di Q Dees Prima Saujana untuk tahun ini. 2010 tahun ke dua Fahim di Q Dees dan kali ini akan memulakan kelas untuk umur 5 tahun.

Tiada masalah meninggalkan Fahim di Q Dees lagi pula dia dah biasa di sana. Tahun lepas ketika kami menghantar dia untuk umur 4 tahun, hari pertama dia ditinggalkan, kami juga tidak menunggu. Hantar dan terus beredar.

Jika tahun lepas kelas Fahim tak ramai, hanya 8 orang sahaja, tapi untuk tahun ini kami dimaklumkan ada 23 students untuk 5 tahun. Ramai juga itu. Harapnya Fahim ok berkenalan dengan kawan-kawan baru. Oh ya...kelas Fahim namanya En Einstein...tahun lepas Fahim di kelas En Shakespeare

Cepat betul masa berjalan. Lagi 2 tahun kena fikir untuk sekolah rendah Fahim pula...then tahun depan tadika Ziyad pula. Tapi kalau ikutkan plan kami tak akan hantar Ziyad ke tadika yang sama dengan Fahim. Di mana...akan kami fikirkan dulu sebabnya masih ada 1 tahun sebelum membuat keputusan...dan mungkin juga plan boleh berubah.

No comments: